Service auto Constanta, testari, diagnoza si reparatii turbine auto in Constanta
Turbina auto este elementul mecanic care ajuta la cresterea puterii motorului prin cresterea cantitatii de aer alimentat in motor, fenomen numit tehnic supraalimentarea motorului cu aer. Proportional cu aerul suplimentar introdus, calculatorul motorului dozeaza combustibil, in raport de 1:14, astfele ca 14 parti aer se combina cu o parte de carburant, si astfel apar mape de putere supraalimentate, atat la automobilele alimentate cu benzina, cat si la cele alimentate cu motorina.
Turbinele sunt de doua tipuri, turbocompresoarele, alimentate de forta gazelor din evacuare, si supercompresoarele, antrenate direct de cureaua sau lantul de distributie. La unele automobile sport, cele doua sisteme coexista, fiind numite sisteme turbo twin.
Se ajunge ca, chiar la capacitati cilindrice modeste, puterea motorului sa creasca semnificativ, facand posibile economii la nivel constructiv, motoarele nefiind neaparat necesar sa fie mari, pentru cupluri mari.
Capacitatea redusa a turbinei de a supraalimenta aer in admisia motorului, reprezinta in definitie, starea de defectiune a turbinei. Cauza acestei defectiuni , atribuita strict turbinei auto, se poate datora:
-axului turbinei uzat, cu paleti deformati, pe admisie sau evacuare, cu pierderi de ulei in admisie, si lipsa de putere
-geometria variabila defecta, blocata, ruginita, cu tija incorect reglata, cu gheara rupta sau deformata, etc care cauzeaza intreruperi bruste de sarcina, sau lipsa completa a supraalimentarii
In prima situatie, costul reparatiei poate fi 500 lei dar poate ajunge si la 2500 lei. In a doua situatie, curatarea geometriei variabile poate costa ca manopera intre 150 si 500 lei. La ambele, costul manoperei cu demontarea sau remontarea pe masina este intre 350-400 lei
Atelierul nostru are proprii specialisti turbinisti, care fac testele de functionare a turbinei (diagnoza, verificare senzor presiune, electrovalvula comanda turbo, furtune de vacuum, pompa de vacuum, etc) sau reparatii turbine sau deblocari de geometrie. Uneori avem nevoie de tehnologie suplimentara pentru reglarea mecanismului geometriei variabile a turbinei auto sau pentru echilibrare rotor, si apelam la serviciile unui tehnician colaborator.
|
2015.04.19
Pentru alb perlat, vopsirea se face mai dificil decat pentru vopsea metalizata; in plus trebuie vopsit si interior, daca se schimba culoarea in alb perlat. Acum am in atelier un bmw e46 pentru alb perlat si costul a fost 4100 RON, TVA inclus, manopera si materiale incluse.
Cu stima
Gigi Tulumb
Sef Service,
tel 0722303140
|
|